To English speaking visitors:
Welcome to my blog devoted to platypuses on world coins (and tokens). As you can see, most information that I have put here is in Polish. But if you don't understand Poish too well, you can find something for you too! First, to the right, you can find a link to the platypus coin list in English. If you want to read more, you may use an automated translation feature provided by Google. The translator makes funny mistakes when translating between two such different languages, but the result is quite understandable!

wtorek, 20 grudnia 2011

Blog roku 2011


Postanowiłem zgłosić mój blog do konkursu "Blog Roku 2011". Niestety, nie ma w tym konkursie kategorii "Najbardziej niszowy blog", więc na wygraną, choćby i niższego rzędu, raczej nie mam co liczyć. Do tematyki, którą tu się zajmuję, najbardziej pasowała kategoria "Moje zainteresowania i pasje". Niech wiec i tak będzie. Mam nadzieję, że dzięki konkursowi na moją stronę trafi kilka osób interesujących się dziobakami lub numizmatyką. A może jednym i drugim naraz (ale czy są tacy)?

Osobom przychodzącym tu po raz pierwszy proponuję zapoznanie się najpierw z krótkim wprowadzeniem do tematu oraz ze spisem znanych mi monet przedstawiających dziobaka. Czytelnikom szukającym konkretnych informacji proponuję skorzystanie z listy tagów po prawej. Wszystkich nowych (i powracających) gości - pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...