To English speaking visitors:
Welcome to my blog devoted to platypuses on world coins (and tokens). As you can see, most information that I have put here is in Polish. But if you don't understand Poish too well, you can find something for you too! First, to the right, you can find a link to the platypus coin list in English. If you want to read more, you may use an automated translation feature provided by Google. The translator makes funny mistakes when translating between two such different languages, but the result is quite understandable!

wtorek, 30 grudnia 2014

20 centów 20015

Oficjalny obrazek udostępniany przez Royal Australian Mint

Dostępne są już wersje dwudziestocentowej monety z dziobakiem datowane na 2015 rok. Poza datą moneta ta nie różni się niczym od monet 20c emitowanych w latach poprzednich. W zestawach kolekcjonerskich  dostępne są wersje wybite stemplem zwykłym i lustrzanym. Powyżej i poniżej prezentuję zdjęcia przykładowych zestawów zawierających okolicznościową pięćdziesięciocentówkę poświęconą pięćdziesiątej rocznicy utworzenia mennicy w Canberze.

Oficjalny obrazek udostępniany przez Royal Australian Mint


Uaktualniony wpis:
Obiegowe 20 centów z Australii.



14 komentarzy:

Mateusz Domański pisze...

Jakoś nigdy nie zastanawiałem się na tym, aby kolekcjonować monety, na których znajdują się tylko dziobaki. Jednak jak widać numizmatyka może przybierać naprawdę różne formy. Ja najchętniej zamawiam monety kolekcjonerskie od https://www.skarbnicanarodowa.pl/inne-metale/monety i teraz faktycznie poszukam z ciekawością takiej z dziobakiem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Izabella Nowotka pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Anonimowy pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...