To English speaking visitors:
Welcome to my blog devoted to platypuses on world coins (and tokens). As you can see, most information that I have put here is in Polish. But if you don't understand Poish too well, you can find something for you too! First, to the right, you can find a link to the platypus coin list in English. If you want to read more, you may use an automated translation feature provided by Google. The translator makes funny mistakes when translating between two such different languages, but the result is quite understandable!

wtorek, 20 stycznia 2015

Sprzedaż monet z 2013 roku


Mennica w Perth podała dane dotyczące sprzedaży monet z 2013 roku przez pierwszy rok po ich emisji. Dla monet z dziobakiem przedstawiają się one następująco:

  • "Discover Australia", srebro - sprzedano 369 sztuk. 
  • "Bush Babies", srebro - sprzedano 4 338 sztuk. 
  • "Bush Babies", brąz aluminiowy - sprzedano 15 001 sztuk. 
  • "Map Shaped Coin", srebro - sprzedano 5 256 sztuk.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne monety. Ja też zbieram okolicznościowe monety z emisji w kruszcu. Teraz nabyłem złotą z Mennicy Polskiej z Fryderykiem Chopinem. Jest świetna, w ogóle nie żałuję pieniędzy które na nie poszły :)

Gwiezdne Wojny kolekcjonerskie monety pisze...

Wspaniałe monety kolekcjonerskie! Ja od roku zbieram monety kolekcjonerskie srebrne, mam też jedną złotą, numizmatyka to dla mnie wspaniałe hobby i inwestycja :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...